brail منابع اقتصادی خودروسازان سرمایه گذار

brail: منابع اقتصادی خودروسازان سرمایه گذار سرمایه گذاری خودروساز بانکداری خودروسازها ایران خودروسایپا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی در روز‌ اول و دوم اتفاق بخش‌هایی از نفتکش آتش نگرفته نبود / فرآیند صدور ویزا ۲

فرماند نیروی دریایی ارتش گفت: در روز‌های اول و دوم اتفاق و درحالیکه بخش‌هایی از شناور در حریق نبود و به زعم ما امکان حضور کسانی در شناور جهت امداد و نجات مهیا ب

در روز‌ اول و دوم اتفاق بخش‌هایی از نفتکش آتش نگرفته نبود / فرآیند صدور ویزا ۲

فرمانده نیروی دریایی ارتش: در روز اول و دوم اتفاق بخش هایی از نفتکش آتش نگرفته نبود / چین ابتدا گفت نظامی نمی پذیرد / فرآیند صدور ویزا ۲ تا ۳ روز طول کشید

عبارات مهم : آمادگی

فرماند نیروی دریایی ارتش گفت: در روز های اول و دوم اتفاق و درحالیکه بخش هایی از شناور در حریق نبود و به زعم ما امکان حضور کسانی در شناور جهت امداد و نجات مهیا بود، بنده تصور کردم که شاید جرات رفتن به روی کشتی وجود ندارد و به همین خاطر به شرکت ملی نفت کش و شرکت بنادر و دریانوردی پیشنهاد دادیم که کلاه سبز های نیروی دریایی آمادگی دارند بر روی عرشه شناور حاضر شوند و فقط باید تشریفات اعزام آن ها به چین فراهم شود.

امیر دریادار «حسین خانزادی» اطراف اتفاق آتش سوزی و غرق شدن کشتی نفت کش ایرانی و عملکرد تکاوران نیروی دریایی ارتش در اعزام به چین، گفت: این اتفاق دلخراش، بالغ بر ۸ هزار مایل دریایی دورتر از مرز های کشورمان اتفاق افتاد.

در روز‌ اول و دوم اتفاق بخش‌هایی از نفتکش آتش نگرفته نبود / فرآیند صدور ویزا ۲

وی افزود: روز های اول حادثه، همه منتظر این بودیم که به محض اطفای حریق، امکان حضور تیم کنترل صدمات بر روی عرشه شناور وجود داشته باشد.

وقتی که ما از کلاه سبز ها جهت حضور در چین درخواست کردیم، بیش از یک ظاهر کلاه سبز، آمادگی حضور خود را به صورت به میل خود اعلام کردند که این جهت خود من یک افتخار بود. ما سرباز این مملکت هستیم و آمادگی داریم در هر نقطه ای از دنیا از مردم و منافع کشورمان دفاع کنیم.

فرماند نیروی دریایی ارتش گفت: در روز‌های اول و دوم اتفاق و درحالیکه بخش‌هایی از شناور در حریق نبود و به زعم ما امکان حضور کسانی در شناور جهت امداد و نجات مهیا ب

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه به طور طبیعی، اعزام یک نیروی نظامی به کشور دیگری دارای تشریفاتی هست، گفت: ما زمانی که این پیشنهاد را اعلام کردیم حدود سه روز از سانحه گذشته بود. تشریفات اعزام این عزیزان با توجه به اینکه باید ویزا می گرفتند، با چالش هایی مواجه شد. آن ها گفتند «نظامی» را جهت حضور در این عرصه نمی پذیرند. تمهیداتی آینده نگری شد که اعلام کنیم این عملکرد و کاری که می خواهد انجام شود در قالب نظامی نیست. به ما گفتند این عزیزان نباید با لباس تکاوری در صحنه حاضر شوند. با وجود اینکه لباس تکاور ها جهت ارزش یک ارزش بزرگ هست، این لباس را از تن درآورده و حاضر شدند با هر آنچه آن ها پوشش اعلام کنند، در صحنه حاضر شوند.

امیر خانزادی ادامه داد: من خودم شخصا با فرمانده نیروی دریایی چین مذاکره کردم. در روز سوم اتفاق ساعت به وقت چین ۱۱ شب و به وقت کشور عزیزمان ایران حدود ۵ بعدازظهر بود. به من اعلام کردند ساعت ۱۱ شب است و دسترسی نیست. تاکید کردم «دقایق جهت ما خیلی مهم است و بعدا این حتما پشیمانی به دنبال خواهد داشت، هر طور شده است پیدا کنید تا با او صحبت کنیم». فرمانده نیروی دریایی چین را ساعت ۱۱ شب پیدا و با ایشان صحبت کردند؛ به سرعت همکاری کردند و هماهنگی مورد نیاز را با ارتش چین به عمل آوردند، به نحوی که یک ساعت بعد نماینده ارتش چین در مرکز هدایت عملیات حاضر شد و اعلام کرد آمادگی دارد هر تجهیزاتی را که نیاز است در اختیار بگذارد.

وی گفت: فرآیند رفت و برگشت صدور ویزای چین جهت کلاه سبز های نیروی دریایی کمی طولانی شد و ۲ تا ۳ روز طول کشید. همکاران من در روز هفتم وارد صحنه شدند و در روز هفتم با توجه به اینکه کشتی از سواحل چین دور شده است و به سواحل ژاپن نزدیک شده است بود، امکان اعزام به وسیله بالگرد به علت فاصله زیاد وجود نداشت. با سریع ترین شناوری که امکانش بود، تکاوران دریایی را به صحنه اعزام کردند و به محض آمادگی اعزام تکاوران به کشتی، انفجار مهیبی اتفاق افتاد و تمام عرشه را آتش فراگرفت و متاسفانه با اندوه زیاد در همان لحظات شاهد غرق شدن این شناور بودیم.

در روز‌ اول و دوم اتفاق بخش‌هایی از نفتکش آتش نگرفته نبود / فرآیند صدور ویزا ۲

میزان

واژه های کلیدی: آمادگی | دریایی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار