brail منابع اقتصادی خودروسازان سرمایه گذار

brail: منابع اقتصادی خودروسازان سرمایه گذار سرمایه گذاری خودروساز بانکداری خودروسازها ایران خودروسایپا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث حکم ناظم مدرسه معین صادر شد

به گزارش تسنیم ؛ناظم مدرسه معین که به کودک آزاری و تشویق به فساد و فحشا متهم هست، از سوی دادگاه به حبس و شلاق محکوم شده است است.

حکم ناظم مدرسه معین صادر شد

عبارات مهم : ایران

شعبه ۱۰۹۱ مجتمع قضایی ارشاد، حکم ناظم مدرسه معین را صادر کرد.

به گزارش تسنیم ؛ناظم مدرسه معین که به کودک آزاری و تشویق به فساد و فحشا متهم هست، از سوی دادگاه به حبس و شلاق محکوم شده است است.

هفتم خرداد ماه امسال بود که یکی از سایت های خبری، از آزار و اذیت تعدادی از دانش آموزان مدرسه ای در غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران به وسیله ناظم مدرسه خبر داد؛ خبری که به سرعت در اینترنت پیچید و به دنبال آن، فیلم هایی از ناظم مدرسه منتشر شد.

حکم ناظم مدرسه معین صادر شد

دستور رهبر انقلاب جهت پیگیری سریع به موضوع

به دنبال انتشار این خبر، رهبر معظم انقلاب اسلامی طی نامه ای به مدیر قوه قضائیه دستور داد بعد از محاکمه، در مناسب ترین وقت حدود الهی در رابطه با متهمان اجرا شود. در متن نامه معظم له آمده است: خبر جنایت در یکی از مدارس غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران موجب اندوه و تأسف شد. مقتضی است بعد از محاکمه سریعاً حدود الهی را در رابطه با محکومین اجرا کنید.

به گزارش تسنیم ؛ناظم مدرسه معین که به کودک آزاری و تشویق به فساد و فحشا متهم هست، از سوی دادگاه به حبس و شلاق محکوم شده است است.

رئیس قوه قضاییه هم به دنبال دستور رهبر معظم انقلاب، طی نامه ای به مدیر کل دادگستری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران دستور داد در مناسب ترین وقت نسبت به پیگیری قانونی به پرونده مربوط به اتفاق تکان دهنده یکی از مدارس غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران اقدام کند. در متن دستور مدیر قوه قضائیه به دادگستری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده است: در خصوص گزارش واصله در رابطه با اتفاق تکان دهنده و تأسف بار در یکی از مدارس غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران و تشکیل پرونده و بازداشت متهم، با توجه به اهمیت عنوان که موجب جریحه دار شدن عواطف عمومی شده است و نگرانی خانواده های محترم را فراهم کرده است و با عنایت به دستور اکید حاکی از دغدغه مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، مقرر است در مناسب ترین وقت با رعایت موازین شرعی و قانونی به پرونده پیگیری و نسبت به اجرای حکم مقتضی بدون هیچ اغماضی اقدام و نتیجه به اینجانب منعکس شود.

بازداشت ناظم مدرسه

نهم خرداد امسال، عباس جعفری دولت آبادی دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران در ارتباط با این پرونده گفت: از روزی که خبر مربوط به این اتفاق تلخ را شنیدیم عنوان را پیگیری کرده و بعد از ارجاع پرونده به دادسرا، بلافاصله متهم به وسیله پلیس به دادسرا تحویل داده شد و با ادامه یافتن تحقیقات از متهم، قرار وی به بازداشت عوض کردن کرد.

حکم ناظم مدرسه معین صادر شد

او با اشاره به سرعت گرفتن تحقیقات با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه تصریح کرد: وظیفه خودمان می دانیم که در کمترین وقت با رعایت مقررات به این پرونده پیگیری و سریعتر آن را به دادگاه ارسال کنیم.

جعفری دولت آبادی در رابطه با تعداد شکایات صورت گرفته نیز گفت: در مطبوعات ملاحظه کردم که تا رقم ٣٦ مورد اعلام شده است ولی طبق آخرین خبرها که بنده داشتم ١٥ مورد بوده است البته ممکن است زیاد هم باشد.

به گزارش تسنیم ؛ناظم مدرسه معین که به کودک آزاری و تشویق به فساد و فحشا متهم هست، از سوی دادگاه به حبس و شلاق محکوم شده است است.

ادعای تجاوز مطرح نیست

20 خرداد احمد شجاعی مدیر شرکت پزشکی قانونی کشور از معاینه هفت نفر از دانش آموزان این پرونده خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هیچ کدام ادعای تجاوز فیزیکی نداشتند معاینه جسمانی به روی آنان انجام نشد.

حکم ناظم مدرسه معین صادر شد

وی با بیان اینکه دو دانش آموز دچار پرسشها روان شناختی هستند افزود: ناظم این مدرسه نیز جهت انجام آزمون های روان شناختی و شخصیتی به روان پزشکان قانونی معرفی شد و در حال حاضر برابر آزمایش های مختلفی که تا کنون به روی وی انجام شده است مسئله خاصی در این فرد دیده نشده ولی آزمایش های بعدی نیز به روی این فرد انجام خواهد شد.

صدور کیفرخواست با 4 عنوان اتهامی

22 خرداد دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران از صدور کیفرخواست جهت ناظم مدرسه معین با چهار عنوان اتهامی خبر داد و گفت: در گام نخست 15 نفر از والدین دانش آموزان این مدرسه شکایت خود را نسبت به ناظم مدرسه اعلام کردند و در نهایت هشت نفر در دادگاه حضور یافتند.

او با بیان اینکه دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران بعد از تشکیل پرونده تحقیقات تخصصی خود را شروع کرد، افزود: در گام نخست دانش آموزانی که والدین آنها طرح شکایت کرده بودند در پزشکی قانونی حضور یافته مورد معاینه قرار گرفتند. در تمام گزارشات پزشکی قانونی به آن معنا تجاوز جنسی که در اخبار اولیه آمده بود به معنای جرایم خاص جنسی دیده نشد، ولی تعرضات جنسی گزارش شد و متهم هم پذیرفته است.

محاکمه متهم در مجتمع قضایی ارشاد

نهایتاً پرونده ناظم این مدرسه به مجتمع قضایی ارشاد ارسال و جلسه دادگاه در روز شنبه 16 تیر با حضور تعدادی از اولیای دانش آموزان و دو تن از دانش آموزان برگزار شد؛ جلسه ای چهار ساعت به طول انجامید و نهایتاً دادگاه ختم پیگیری را صادر کرد و صبح امروز، حکم متهم این پرونده در مرحله بدوی، صادر و ناظم مدرسه به حبس و شلاق محکوم شد.

واژه های کلیدی: ایران | مدرسه | پرونده | دادگاه | قانونی | دستور رهبر معظم انقلاب | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار